Simulim: Kategoria A1, A2, B1, B (A1, A2, B1, B)
Autoshkolla Shpata

Sinjali në figurë na kujton përdorimin e borive për të tërhequr vëmendjen e këmbësorëve në rrugë.

 

Sinjali në figurë paralajmëron një rrezik të ndryshëm nga ata që janë parashikuar në sinjalet e tjerë të rrezikut.

 

Sinjali në figurë ndalon qarkullimin e të gjithë mjeteve me dy rrota.

 

Sinjali në figurë përcakton kufirin e shtetit me detyrimin për të ndaluar.

 

Sinjali në figurë lejon të kthehemi djathtas apo majtas, sipas rastit.

 

Sinjali në figurë tregon fundin e ndalim qarkullimit për mjetet me peshë mbi 30 tonë.

 

Në prani të sinjalit në figurë, duhet të zvogëlojmë shpejtësinë e lëvizjes së mjetit dhe po të jetë nevoja, të ndalojmë para kryqëzimit.

 

Sinjali në figurë lejon qëndrimin e mjeteve në vazhdimësi të kryqëzimit.

 

Sinjalistika në figurë tregon që jemi në një karrexhatë me dy korsi me një sens lëvizje.

 

Vija e bardhë tërthore e vazhduar, si në figurë, mund të tregojë një vendkalim për biçikletat.

 

Drita e kuqe e ndezur e semaforit në figurë detyron drejtuesit e mjeteve të ndalojnë pa e zënë kryqëzimin.

 

Pozicioni i punonjësit të policisë rrugore, si në figurë, lejon mjetet përballë tij që të kthehen djathtas.

 

Kufiri maksimal i lejuar i shpejtësisë në një rrugë interurbane kryesore, për motorët me dy rrota me cilindratë jo më të vogël se 150 cm³, është 90 km/orë.

 

Shpejtësia e lëvizjes së mjetit duhet të zvogëlohet deri në ndalim, kur kafshët që gjenden në karrexhatë japin shenja frikësimi.

 

Kur qarkullojmë në kohë me shi duhet të zvogëlojmë shpejtësinë.

 

Kur lëvizim me mjet në rrugë me akull, është e nevojshme që të ruajmë hapësirën e duhur me mjetet që këmbehemi.

 

Sipas sinjalistikës në figurë, mjeti A për tu kthyer djathtas, është i detyruar të ketë ndezur sinjalin e djathtë, përpara afrimit në vijën e ndalimit.

 

Kur kemi ndërmend të ndryshojmë korsi, duhet të sinjalizojmë në çdo rast kryerjen e manovrës me anë të sinjalizimit me bori.

 

Në kryqëzimin e paraqitur në figurë, mjeti S i jep përparësi mjetit C.

 

Në kryqëzimin e paraqitur në figurë, mjeti H duhet të presë kalimin e mjeteve C, R, A.

 

Lejohet parakalimi në afërsi të kryqëzimit, kur ai është i rregulluar me punonjës trafiku.

 

Shkak për rrezik gjatë manovrës së parakalimit është shpejtësia e vogël e mjetit që do të parakalojmë.

 

Në autostrada qëndrimi i mjetit është i ndaluar, përveç vendeve të parashikuara për këtë qëllim.

 

Numri i personave të transportueshëm në autoveturë është maksimumi 5 veta.

 

Kontrolli teknik ka të njëjtin afat kohor vlefshmërie për të gjitha mjetet rrugore, pavarësisht llojit dhe destinacionit.

 

Përdorimi i kaskës mbrojtëse është i detyrueshëm për pasagjerët e motorëve me kosh.

 

Në rast aksidenti rrugor, drejtuesi i mjetit duhet të veprojë duke ruajtur gjendjen e vendit të aksidentit si dhe gjurmët e tij, por gjithmonë duke garantuar sigurinë e qarkullimit.

 

Dhënia e ndihmës për një të aksidentuar në rrugë është detyrim i Kodit Penal, i cili dënon mosdhënien e ndihmës.

 

Përdorimi i alkoolit nga drejtuesi i mjetit ndalohet vetëm në autostrada.

 

Drejtuesi i mjetit, i cili shfaq shenja lodhje, duhet të mbajë një shpejtësi të lartë për të arritur shpejt në destinacion.

 

Karrexhata përgjithësisht është e shtruar dhe e kufizuar nga vija anësore.

 

Sinjali në figurë u bën të ditur përdoruesve të rrugës se detyrimisht duhet të pushojnë me mjetet e tyre.

 

Sinjali në figurë tregon se era mund të fryjë shumë e fortë nga veriu.

 

Panelet plotësuese në figurë tregojnë që po afrohemi në një rrugë me një sens lëvizjeje.

 

Para se të nisim lëvizjen me mjet duhet që të vendosen rripat e sigurimit.

 

Simboli në figurë bëhet i dukshëm në kroskot kur rimorkiojmë një mjet me defekt.

 

Lejedrejtimi pezullohet për shkelje të përsëritur brenda vitit, kur nuk janë respektuar kufijtë minimalë të shpejtësisë.

 

Kompania siguruese dëmshpërblen dëmet nga një aksident rrugor, duke u bazuar edhe në procesverbalin e hartuar nga policia rrugore.

 

Ndotja atmosferike e prodhuar nga mjetet me motor zvogëlohet duke vendosur bagazhe sipër mjetit.

 

Fryrja e gomave drejtuese, sipas rekomandimeve të dhëna nga fabrika prodhuese, rrit sigurinë në qarkullim.