Simulim: Kategoria A1, A2, B1, B (A1, A2, B1, B)
Autoshkolla Shpata

Sinjali në figurë vendoset pas çdo vendkalimi për biçikletat.

 

Sinjali në figurë paralajmëron një rrezik.

 

Sinjali në figurë lejon qarkullimin e motomjeteve.

 

Sinjali në figurë tregon një zonë doganore ku jemi të detyruar të ndalojmë.

 

Sinjali në figurë tregon drejtime të lejuara djathtas dhe majtas.

 

Sinjali në figurë është sinjal vertikal detyrimi.

 

Sinjali në figurë na detyron tu japim përparësis në kryqëzim, mjeteve që vijnë nga e majta dhe nga e djathta.

 

Sinjali në figurë tregon se në kryqëzimin që po afrohemi, ndalohet kthimi nga e djathta.

 

Sinjalistika në figurë tregon një karrexhatë me dy korsi, me dy sense lëvizje.

 

Sinjalistika horizontale, si në figurë, lejon pushimin e mjeteve në korsinë (A) të emergjencës.

 

Semafori në figurë përdoret vetëm për mjetet që ecin mbi shina.

 

Fenerët semaforik, të paraqitur në figurë, lejojnë të zihet korsia poshtë dritës së kuqe në formë “X”.

 

Kufiri maksimal i lejuar i shpejtësisë së autoveturës në rrugët interurbane kryesore është 90 km/orë.

 

Shpejtësia e lëvizjes së mjetit duhet ngadalësuar në raste mjegulle.

 

Kur qarkullojmë në kohë me shi duhet të kalojmë shpejt mbi pellgjet që të mos bllokohemi apo rrëshqasim në rrugë.

 

Kur lëvizim me mjet në rrugë me akull, është e nevojshme të frenohet energjikisht.

 

Sipas sinjalistikës horizontale të paraqitur në figurë, të dy korsitë i lejojnë mjetet të vazhdojnë lëvizjen drejt.

 

Kur kemi ndërmend të ndryshojmë korsi, mjafton të sigurohemi që korsitë të jenë të ndara me njëra tjetrën me vijë të pandërprerë.

 

Në kryqëzimin e paraqitur në figurë, mjeti S kalon i pari sepse e ka krahun e djathtë të lirë.

 

Në kryqëzimin e paraqitur në figurë, mjeti V kalon pas mjeteve A, E, H.

 

Ndalohet parakalimi në kthesat e rrugëve interurbane me një sens lëvizjeje.

 

Për të kryer manovrën e parakalimit duhet të sigurohemi që sinjalizimi rrugor e lejon atë.

 

Në autostrada lejohet të qarkullojnë motorët me cilindratë mbi 150 cm³.

 

Zhvendosja e ngarkesës përpara sjell konsumim më të madh të gomave të përparme të mjetit.

 

Kontrolli teknik u kryhet vetëm mjeteve rrugore me motor.

 

Përjashtohen nga detyrimi për të vënë rripat e sigurimit personat që marrin dhe shpërndajnë postën.

 

Dhënia e ndihmës për një të aksidentuar në rrugë është detyrim ligjor dhe moral.

 

Drejtuesi i mjetit të përfshirë në një aksident rrugorë duhet t'u japë emrin, adresën si dhe informacione të tjera të nevojshme njerëzve të dëmtuar.

 

Përdorimi i alkoolit nga drejtuesi i mjetit përmirëson aftësinë pamore dhe shpejtësinë e reagimit të tij.

 

Drejtuesi i mjetit, i cili shfaq shenja lodhje, duhet të shuajë dritat e kroskotit dhe të ndezë dritat e kabinës.

 

Sinjali në figurë ndalon qarkullimin e mjeteve.

 

Sinjali në figurë paralajmëron një kryqëzim të rregulluar me rrethqarkullim.

 

Sinjali në figurë është panel fosforeshent, që gjendet prapa rimorkiove (përfshi gjysmërimorkiot) me peshë të përgjithshme mbi 3.5 tonë.

 

Paneli plotësues në figurë tregon se ndalohet qarkullimi i mjeteve me zinxhirë.

 

Sinjali në figurë është i zbatueshëm vetëm për automjetet e transportit publik.

 

Simboli në figurë bëhet i dukshëm në kroskot kur kemi një defekt në sistemin e shpërndarjes së karburantit.

 

Lejedrejtimi e kategorive A1, A2, A, B1, B dhe BE është e vlefshme për 3 vjet, kur u jepet personave që kanë plotësuar moshën 65 vjeç.

 

Kompania siguruese, që dëmshpërblen dëmet nga një aksident rrugor, mundet të kërkojë pezullimin e lejes së drejtimit.

 

Zhurmat e forta të lëshuara nga automjeti, mund të shkaktohen nga defekte të sistemit të shkarkimit të gazrave.

 

Kur gomat drejtuese janë të fryra nën normën e rekomanduar, kërkohet një forcë më e madhe për lëvizjen e timonit.