Kreu
Simulim i ri
Normat e Sjelljes
Kategoria A1, A2, B1, B
Info & Kontakt
Kreu
Simulim i ri
Simulim: Kategoria A1, A2, B1, B (A1, A2, B1, B)
Simulim i Ri
Pikë
Gabime
Koha
Shpërndaje Rezultatin
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
Sinjali në figurë vendoset pas çdo vendkalimi për biçikletat.
Saktë
Gabim
Sinjali në figurë paralajmëron një rrezik.
Saktë
Gabim
Sinjali në figurë lejon qarkullimin e motomjeteve.
Saktë
Gabim
Sinjali në figurë tregon një zonë doganore ku jemi të detyruar të ndalojmë.
Saktë
Gabim
Sinjali në figurë tregon drejtime të lejuara djathtas dhe majtas.
Saktë
Gabim
Sinjali në figurë është sinjal vertikal detyrimi.
Saktë
Gabim
Sinjali në figurë na detyron tu japim përparësis në kryqëzim, mjeteve që vijnë nga e majta dhe nga e djathta.
Saktë
Gabim
Sinjali në figurë tregon se në kryqëzimin që po afrohemi, ndalohet kthimi nga e djathta.
Saktë
Gabim
Sinjalistika në figurë tregon një karrexhatë me dy korsi, me dy sense lëvizje.
Saktë
Gabim
Sinjalistika horizontale, si në figurë, lejon pushimin e mjeteve në korsinë (A) të emergjencës.
Saktë
Gabim
Semafori në figurë përdoret vetëm për mjetet që ecin mbi shina.
Saktë
Gabim
Fenerët semaforik, të paraqitur në figurë, lejojnë të zihet korsia poshtë dritës së kuqe në formë “X”.
Saktë
Gabim
Kufiri maksimal i lejuar i shpejtësisë së autoveturës në rrugët interurbane kryesore është 90 km/orë.
Saktë
Gabim
Shpejtësia e lëvizjes së mjetit duhet ngadalësuar në raste mjegulle.
Saktë
Gabim
Kur qarkullojmë në kohë me shi duhet të kalojmë shpejt mbi pellgjet që të mos bllokohemi apo rrëshqasim në rrugë.
Saktë
Gabim
Kur lëvizim me mjet në rrugë me akull, është e nevojshme të frenohet energjikisht.
Saktë
Gabim
Sipas sinjalistikës horizontale të paraqitur në figurë, të dy korsitë i lejojnë mjetet të vazhdojnë lëvizjen drejt.
Saktë
Gabim
Kur kemi ndërmend të ndryshojmë korsi, mjafton të sigurohemi që korsitë të jenë të ndara me njëra tjetrën me vijë të pandërprerë.
Saktë
Gabim
Në kryqëzimin e paraqitur në figurë, mjeti S kalon i pari sepse e ka krahun e djathtë të lirë.
Saktë
Gabim
Në kryqëzimin e paraqitur në figurë, mjeti V kalon pas mjeteve A, E, H.
Saktë
Gabim
Ndalohet parakalimi në kthesat e rrugëve interurbane me një sens lëvizjeje.
Saktë
Gabim
Për të kryer manovrën e parakalimit duhet të sigurohemi që sinjalizimi rrugor e lejon atë.
Saktë
Gabim
Në autostrada lejohet të qarkullojnë motorët me cilindratë mbi 150 cm³.
Saktë
Gabim
Zhvendosja e ngarkesës përpara sjell konsumim më të madh të gomave të përparme të mjetit.
Saktë
Gabim
Kontrolli teknik u kryhet vetëm mjeteve rrugore me motor.
Saktë
Gabim
Përjashtohen nga detyrimi për të vënë rripat e sigurimit personat që marrin dhe shpërndajnë postën.
Saktë
Gabim
Dhënia e ndihmës për një të aksidentuar në rrugë është detyrim ligjor dhe moral.
Saktë
Gabim
Drejtuesi i mjetit të përfshirë në një aksident rrugorë duhet t'u japë emrin, adresën si dhe informacione të tjera të nevojshme njerëzve të dëmtuar.
Saktë
Gabim
Përdorimi i alkoolit nga drejtuesi i mjetit përmirëson aftësinë pamore dhe shpejtësinë e reagimit të tij.
Saktë
Gabim
Drejtuesi i mjetit, i cili shfaq shenja lodhje, duhet të shuajë dritat e kroskotit dhe të ndezë dritat e kabinës.
Saktë
Gabim
Sinjali në figurë ndalon qarkullimin e mjeteve.
Saktë
Gabim
Sinjali në figurë paralajmëron një kryqëzim të rregulluar me rrethqarkullim.
Saktë
Gabim
Sinjali në figurë është panel fosforeshent, që gjendet prapa rimorkiove (përfshi gjysmërimorkiot) me peshë të përgjithshme mbi 3.5 tonë.
Saktë
Gabim
Paneli plotësues në figurë tregon se ndalohet qarkullimi i mjeteve me zinxhirë.
Saktë
Gabim
Sinjali në figurë është i zbatueshëm vetëm për automjetet e transportit publik.
Saktë
Gabim
Simboli në figurë bëhet i dukshëm në kroskot kur kemi një defekt në sistemin e shpërndarjes së karburantit.
Saktë
Gabim
Lejedrejtimi e kategorive A1, A2, A, B1, B dhe BE është e vlefshme për 3 vjet, kur u jepet personave që kanë plotësuar moshën 65 vjeç.
Saktë
Gabim
Kompania siguruese, që dëmshpërblen dëmet nga një aksident rrugor, mundet të kërkojë pezullimin e lejes së drejtimit.
Saktë
Gabim
Zhurmat e forta të lëshuara nga automjeti, mund të shkaktohen nga defekte të sistemit të shkarkimit të gazrave.
Saktë
Gabim
Kur gomat drejtuese janë të fryra nën normën e rekomanduar, kërkohet një forcë më e madhe për lëvizjen e timonit.
Saktë
Gabim
Përfundo Testin