Simulim: Kategoria A1, A2, B1, B (A1, A2, B1, B)
Autoshkolla Shpata

Sinjali në figurë është sinjal vertikal rreziku.

 

Sinjali në figurë paralajmëron se në rrethrrotullimin që vjen, ndalohet kthimi djathtas.

 

Sinjali në figurë lejon qarkullimin e autobusëve të shkollave.

 

Sinjali në figurë ndalon qarkullimin e mjeteve në zonën e stacionit hekurudhor.

 

Sinjali në figurë është një sinjal vertikal detyrimi.

 

Sinjali në figurë tregon një rrugë zbritëse me pjerrësi të rrezikshme.

 

Sinjali në figurë paralajmëron drejtuesit e mjeteve për të dhënë përparësi nga e majta dhe nga e djathta, pas një distance 320 metër.

 

Në prani të sinjalit në figurë duhet të sigurohemi se mjetet, që vijnë nga rrugët anësore, na kanë dhënë përparësi.

 

Sinjalistika në figurë tregon që mjetet në karrexhatën me katër korsi duhet të rritin shpejtësinë në afërsi të kryqëzimit.

 

Në rrugën e paraqitur në figurë lejohet ndryshimi i sensit të lëvizjes.

 

Ndezja e dritës së verdhë fikse të semaforit tregon se drejtuesi i mjetit duhet të ndalojë para kryqëzimit.

 

Pozicioni i punonjësit të policisë rrugore, si në figurë, lejon mjetet prapa tij që të futen në kryqëzim.

 

Shpejtësia maksimale e lejuar në rrugët interurbane kryesore në Republikën e Shqipërisë është 100 km/orë.

 

Shpejtësia e lëvizjes së mjetit duhet ngadalësuar natën, kur këmbehemi me automjete të tjera.

 

Kur lëvizet në kushte të këqija të motit, duhet të rritet distanca e sigurisë me mjetin që lëviz para nesh.

 

Kur lëvizim me mjet në rrugë me akull, është e nevojshme të kalohen me kujdes, sidomos zonat e rrugës ku nuk bie dielli.

 

Sipas sinjalistikës horizontale të paraqitur në figurë, lejohet të ndryshohet sensi i lëvizjes.

 

Gjatë drejtimit të mjetit është e nevojshme të përqendrohet vëmendja vetëm tek kufijtë maksimale të shpejtësisë.

 

Në kryqëzimin e paraqitur në figurë, mjeti R duhet t`i jap përparësi mjetit A.

 

Në kryqëzimin e paraqitur në figurë, mjeti D duhet t’i japë përparësi mjetit P.

 

Lejohet parakalimi në vazhdimësi të një kurrizi rruge, në rrugët me karrexhata të pavarura.

 

Parakalimi në rrugë të rrëshqitshme duhet të kryhet me shpejtësi të madhe.

 

Kur këmbimi i mjeteve në rrugët malore është i vështirë dhe mjeti që lëviz në ngjitje ndodhet pranë një shesh ndalimi, duhet të ndalojë për t'i lënë rrugë të lirë mjetit në zbritje.

 

Mjeti që tërheq një mjet në avari (me defekt) duhet të përdorë vazhdimisht sinjalizimin zanor (boritë).

 

Kontrolli teknik kryhet një herë në vit për automjetet e përdorimit vetjak.

 

Sistemet mbrojtëse për fëmijët përdoren vetëm për fëmijët nën moshën 4 vjeç.

 

Pas një aksidenti rrugor, që ka vetëm dëme materiale, mjeti duhet të zhvendoset sa më shpejt jashtë karrexhatës, kur ky veprim është i mundur.

 

Mjeteve që levizin në drejtim të një segmenti rrugor, ku ka ndodhur nje aksident, u duhet sinjalizuar rreziku duke përdorur vetëm boritë.

 

Përdorimi i alkoolit nga drejtuesi i mjetit përbën rrezik të madh për qarkullimin.

 

Përdorimi i alkoolit nga drejtuesi i mjetit rrit aftësinë e përqendrimit dhe e lehtëson drejtimin e mjetit.

 

Sinjali në figurë tregon se pas tij është i ndaluar qarkullimi i biçikletave.

 

Sinjali në figurë tregon një zonë të banuar jashtë qytetëse.

 

Paneli në figurë sinjalizon mjetet e përshtatura për transportin e qumështit.

 

Paneli plotësues në figurë tregon që në ditët dhe në orët e caktuara është i ndaluar pushimi për makinat pastruese.

 

Ndalohet pushimi i mjeteve në zonën e kufizuar me vijë të verdhë të pandërprerë, brenda të cilës është shënuar fjala “BUS” (autobus).

 

Pajisjet e sinjalizimit zanor (boritë) përdoren kryesisht kur bllokohet trafiku.

 

Pezullimi i lejedrejtimit bëhet kur drejton një mjet, për të cilin kërkohet lejedrejtimi e ndryshme nga lejedrejtimi që zotëron.

 

Kompania siguruese, që dëmshpërblen dëmet nga një aksident rrugor, paguan dëmet e shkaktuara, vetëm nëse mjeti drejtohet nga pronari.

 

Ndotja atmosferike e prodhuar nga mjetet me motor diezel është më e madhe, nëse tymi i shkarkuar paraqet ngjyrë të errët.

 

Gomat e dëmtuara deri në pjesën e përforcuar me tela mund të shfryhen ose çahen, duke u bërë shkak për aksident.