Kreu
Simulim i ri
Kategoria A1, A2, B1, B
Kategoria C1, C
Kategoria D1, D
Info & Kontakt
Kreu
Simulim i ri
Simulim: Kategoria Mallra - Versioni 2018 (C1, C)
Simulim i Ri
Pikë
Gabime
Koha
Shpërndaje Rezultatin
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
Koha maksimale e drejtimit ditor, për një drejtues kamioni, mund të jetë e ndarë në 2 periudha drejtimi të pandërprerë ku njëra është 6 orë
Saktë
Gabim
Kohëzgjatja e ndërprerjeve të drejtimit të kamionit, duhet të jetë jo më pak se 50 minuta, kur mjeti është drejtuar për 4 orë e 30 minuta pa ndërprerje
Saktë
Gabim
Automjetet për transport malli me kapacitet nën 3.5 ton janë të pajisur me tahograf
Saktë
Gabim
Autokarrot për transport malli janë të pajisura edhe me tahograf
Saktë
Gabim
Transporti Ndërkombëtar i mallrave për llogari të vet, kryhet pa certifikatë
Saktë
Gabim
Me destinacion të mjetit kuptohet vendin ku duhet të dërgohet ngarkesa
Saktë
Gabim
Certifikata e transportit është dokument që mbahet në mjet dhe i përket vetëm mjetit për të cilin është lëshuar
Saktë
Gabim
Në rast të heqjes nga qarkullimi të mjetit që del jashtë përdorimit, zotëruesi i tij nuk ka detyrim të marrë dokument çregjistrimit të mjetit nga zyra përkatëse e Drejtorisë së Shërbimeve të Transportit Rrugor, për heqje të përhershme nga qarkullimi
Saktë
Gabim
Kur i dëmtuari paraqet gjendje shoku duhet të shtrihet me gjymtyrët e poshtme të ngritura nga trupi
Saktë
Gabim
Në rast aksidenti, ai që jep ndihmën, duhet t’i japë medikamente të dëmtarit edhe pa pasur kompetencën e duhur, nëse e shikon të arsyeshme
Saktë
Gabim
Kur blejmë goma të reja për mjetin duhet të kontrollojmë edhe treguesin për ngarkesën që mban goma
Saktë
Gabim
Për të hequr nga mjeti rrotën me gomën e dëmtuar dhe për të vendosur rrotën rezervë duhet që mjeti të jetë mundësisht në rrugë horizontale
Saktë
Gabim
Dalja e ngarkesës nga prapa karrocerisë së një kamioni lejohet deri në 3/10 e gjatësisë së tij, por pa kaluar kufijtë e përmasave gabarite të lejuara
Saktë
Gabim
Dalja e ngarkesës nga prapa karrocerisë së një kamioni me gjatësi 7 metër, në kushte normale, lejohet deri në 2.1 metër
Saktë
Gabim
Gjatë lëvizjes me autotren në kthesë, duhet që shpejtësia e lëvizjes të mos jetë më e madhe se 80 km/orë nëse largësia e fushëpamjes është deri 64 metra
Saktë
Gabim
Për të kryer manovrën e parakalimit, në një rrugë me një korsi për sens, drejtuesi i një autotreni duhet të ketë parasysh diferencën midis dy shpejtësive, të mjetit që parakalon me atë që do të parakalohet
Saktë
Gabim
Ngarkesa në rimorkio duhet të fiksohet dhe sistemohet në mënyrë të tillë që të dalë jashtë karrocerisë në pjesën e pasme deri në 30% edhe pse kalon përmasat e lejuara
Saktë
Gabim
Në rast se një mjet qarkullon me ngarkesë të pa sistemuar drejtuesit të tij i anulohet lejedrejtimi
Saktë
Gabim
Frenat e shërbimit të rimorkios realizojnë fillimin e frenimit të rimorkios njëkohësisht ose më përpara se të tërheqësit
Saktë
Gabim
Rimorkiot nuk lejohet të qarkullojnë nëse nuk janë të kompletuara me sistemet e pajimit të parashikuara nga Kodi Rrugor
Saktë
Gabim
Kutia e shpejtësisë automatike (kambio automatike) përbëhet nga mekanizma që realizojnë ndryshim të pa shkallëzuar, të momentit përdredhës
Saktë
Gabim
Sistemi i ushqimit të motorëve me djegie të brendshme ka në përbërje të tij edhe rezervuarin (depozitën) e lëndës djegëse
Saktë
Gabim
Valvola "avull ajër" e kapakut të radiatorit është pjesë e sistemit të ftohjes së motorëve me djegie të brendshme
Saktë
Gabim
Termostati, në sistemin e ftohjes, shërben për të rregulluar sasinë e lëngut ftohës që kalon për ftohje në radiator
Saktë
Gabim
Gomat e automjeteve si rregull duhet të jenë me ajër (pneumatike)
Saktë
Gabim
Balestrat e automjetit sigurojnë lidhje të ngurtë (jo elastike) të shasisë me urat
Saktë
Gabim
Elementët e grupit të timonit punojnë në ambient vaj
Saktë
Gabim
Stabilizatori bën pjesë në sistemin e drejtimit të automjetit
Saktë
Gabim
Kontrolli dhe ndërrimi i kokave të paralelit, sipas kërkesave teknike, në sistemin e drejtimit bëhet më shpesh kur mjeti lëviz në rrugë të drejtë
Saktë
Gabim
Kur gjatë lëvizjes konstatojmë se presioni i vajit (që tregohet në manometër) po shkon drejt zeros, duhet të kontrollojmë se mos ka çarje të nënkarterit dhe rrjedhje të vajit lubrifikues
Saktë
Gabim
Ndërrimi i vajit të motorit varet nga koha e qëndrimit të tij në motor edhe pse mund të mos ketë punuar
Saktë
Gabim
Për të mbajtur motorin në gjendje të mirë teknike duhet të bëhet ndërrimi i lëngut ftohës të motorit sipas stinëve
Saktë
Gabim
Fatura për shoqërimin e mallit përmban përshkrimin në përgjithësi, të natyrës së mallit që transportohet, mënyrën e paketimit dhe, në rastin e transportit rrugor të mallrave të rrezikshme, përshkrimin e përpiktë të tyre
Saktë
Gabim
Fatura për shoqërimin e mallit përmban peshën bruto të mallit ose sasinë e tyre të shprehur ndryshe (pako, thasë, shishe etj.
Saktë
Gabim
Kur blejmë goma të reja për mjetin duhet të kontrollojmë vetëm treguesin e shpejtësisë
Saktë
Gabim
Radiatori është pjesë e sistemit të ftohjes së motorëve me djegie të brendshme
Saktë
Gabim
Mos regjistrimi i mirë i valvolave të motorit mund të sjellë rritje të presionit të përzierjes djegëse në fund të shtypjes
Saktë
Gabim
Koha e drejtimit të kamionit për një drejtues, nuk mund të jetë më shumë se 50 orë në një javë
Saktë
Gabim
Dalja e ngarkesës nga prapa karrocerisë së një gjysmërimorkiatori me gjatësi 14 metër lejohet deri në 4.2 metër
Saktë
Gabim
Në rast se një nga targat humbet, vidhet ose shkatërrohet, zotëruesi i mjetit pajiset nga zyra përkatëse e Drejtorisë së Shërbimeve të Transportit Rrugor me targë të përkohshme deri 15 ditë, pasi paraqet vërtetimin e denoncimit të lëshuar nga policia
Saktë
Gabim
Përfundo Testin