Kreu
Simulim i ri
Normat e Sjelljes
Kategoria A1, A2, B1, B
Info & Kontakt
Kreu
Simulim i ri
Simulim: Normat e Sjelljes (Normat e Sjelljes)
Simulim i Ri
Pikë
Gabime
Koha
Shpërndaje Rezultatin
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Sinjali në figurë paralajmëron një impiant semaforik, me vendosje horizontale të fenerëve.
Saktë
Gabim
Sinjali në figurë të detyron të ndalosh në stacionin e autostradës për të marrë biletën e pagesës së taksës autostradale.
Saktë
Gabim
Sinjali në figurë paralajmëron një kryqëzim, në të cilin është në fuqi rregulli i dhënies së përparësisë nga e djathta.
Saktë
Gabim
Sinjalistika në figurë tregon vendkalim për çiklistë.
Saktë
Gabim
Sinjalistika në figurë tregon se jemi në një rrugë me të drejtë përparësie.
Saktë
Gabim
Semafori në figurë është për biçikleta.
Saktë
Gabim
Kufiri maksimal i lejuar i shpejtësisë në një rrugë interurbane kryesore për autokarrot, është 90 km/orë.
Saktë
Gabim
Shpejtësia e lëvizjes së mjetit duhet të ngadalësohet, kur këmbimi me mjetet përballë është i vështirë.
Saktë
Gabim
Kur qarkullojmë në kohë me shi duhet të manovrojmë me kujdes timonin.
Saktë
Gabim
Kur lëvizet në rrugë të mbuluara me dëborë, duhet të ruhet distancë sigurie më e madhe se zakonisht.
Saktë
Gabim
Në sinjalistikën në figurë tregohet vendosje e rregullt e mjetit të pozicionuar në figurë, për kthim majtas të tij.
Saktë
Gabim
Kur kemi ndërmend të ndryshojmë korsi, duhet të sinjalizojmë në çdo rast kryerjen e manovrës me anë të sinjalizimit me bori.
Saktë
Gabim
Në kryqëzimin e paraqitur në figurë, mjeti N pasi vendoset në qendër të kryqëzimit, duhet të presë kalimin e mjeteve R dhe A.
Saktë
Gabim
Mjeti L kalon pas mjeteve E dhe C.
Saktë
Gabim
Ndalohet parakalimi kur mjeti që lëviz prapa nesh ka filluar manovrën e parakalimit.
Saktë
Gabim
Distanca e parakalimit zvogëlohet, nëse mjeti që po parakalojmë e ul shpejtësinë.
Saktë
Gabim
Kur këmbimi i mjeteve në rrugët malore është i vështirë, si rregull, mjeti që lëviz në zbritje duhet të ndalojë për t'i lënë rrugë të lirë mjetit në ngjitje.
Saktë
Gabim
Kontrolli teknik është detyrim ligjor për të gjitha llojet e mjeteve rrugore me motor.
Saktë
Gabim
Pas një aksidenti rrugor, që ka vetëm dëme materiale, mjeti duhet të zhvendoset sa më shpejt jashtë karrexhatës, kur ky veprim është i mundur.
Saktë
Gabim
Drejtuesi i mjetit, i cili shfaq shenja lodhje, duhet të ulë shpejtësinë dhe të mbajë krahun e djathtë për të gjetur një vend pushimi.
Saktë
Gabim
Sinjali në figurë tregon fillimin e një zone ku ndalohet lëvizja e mjeteve.
Saktë
Gabim
Sinjali në figurë tregon numrin e një rruge ndërkombëtare Evropiane.
Saktë
Gabim
Panelet plotësuese në figurë tregojnë drejtime të lejuara.
Saktë
Gabim
Paneli plotësues B në figurë tregon një pjesë rruge me tre kthesa të njëpasnjëshme.
Saktë
Gabim
Ndalohet pushimi i mjeteve në pistat e biçikletave.
Saktë
Gabim
Ndalohet pushimi i mjeteve në qendrat e banuara, kur nuk ka vijëzime të rrugës.
Saktë
Gabim
Përdorimi i fenerëve të largësisë, me ndërprerje në intervale të shkurtra, lejohet për të sinjalizuar një situatë të mundshme rreziku.
Saktë
Gabim
Simboli në figurë bëhet i dukshëm në kroskot kur rezistencat termike të xhamit të pasmë janë në punë.
Saktë
Gabim
Anulimi i lejedrejtimit bëhet nga organi që e ka lëshuar atë.
Saktë
Gabim
Lejedrejtimi i kategorive A dhe B rinovohet nga Prefekti i Qarkut.
Saktë
Gabim
Përfundo Testin